Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 5, 2012
Image Size
754 KB
Resolution
1600×1600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,082
Favourites
179 (who?)
Comments
47
Downloads
23
×
Eevee Angel by NoaQep Eevee Angel by NoaQep
Just a random Eevee. idk
Add a Comment:
 
:iconjherqin:
jherqin Featured By Owner Mar 2, 2014
idk
would it be a flying type?
or a ghost type?
or are they gonna make angel type pokemons at 7th gen
Reply
:iconnoaqep:
NoaQep Featured By Owner Mar 2, 2014  Professional General Artist
I would love that admittedly. I'm a sucker for angels. xD
Reply
:iconjherqin:
jherqin Featured By Owner Mar 2, 2014
yeah...but I dont think they're gonna make that soon... I mean they just made fairy types...
Reply
:iconnoaqep:
NoaQep Featured By Owner Mar 2, 2014  Professional General Artist
Yeah, sadly. It would be lovely, though. We already have Dark type, so why not an opposite to that? Since Psychic had been more geared towards Ghosts.
Reply
:iconjherqin:
jherqin Featured By Owner Mar 2, 2014
true...then wouldn't they be considered light types?
Reply
:iconnoaqep:
NoaQep Featured By Owner Mar 2, 2014  Professional General Artist
There had been speculation that Fairy was gonna be Light, which admittedly would've made more sense, since Light type has been begged for for quite a few gens. Just last gen, everyone was screaming about how Reshiram was undoubtedly the Light/Dragon and Zekrom was gonna be Dark/Dragon or Dark/Electric. Neither happened. <D
Reply
:iconjherqin:
jherqin Featured By Owner Mar 3, 2014
dang!!!! I would have preferred light over fairies any day! but I don't get it
how can a fairy be super effective against a dragon
I mean imagine a hand sized person with wings against a elephant sized fire breathing flying lizard
who would win...?-.-
maybe they're just saving up for the next gen or something...
Reply
:iconnoaqep:
NoaQep Featured By Owner Mar 3, 2014  Professional General Artist
I guess because of how fairytales are, with how faeries often represent goodness/aide, and dragons represent evil/destruction, and good must always conquer evil.
Although there are quite a few fairy-type Pokemon with hidden meanings. Spritzee a plague doctor, Slurpuff representing the deadly sin Gluttony, Sylveon being a vampire, and so on and so forth.
Reply
(1 Reply)
:iconaredubsi:
Aredubsi Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
The poor thing is so confused hahaha
WHY AM I IN THE AIR
WHATS THIS THING ON MY HEAD
SOMEONE PET ME
Reply
:iconnoaqep:
NoaQep Featured By Owner Jan 1, 2013  Professional General Artist
IT JUST...WANTS..LOOOOVE
Reply
Add a Comment: